12 Mart 2017 Pazar

Öfkem öyle büyük ki...


Şu son 3 aydır yaşadıklarıma hala inanamıyorum. Sadece ben değil, duyan kimse de inanamıyor. 
21 yıllık "Can'ım" dediğim adam, pisliğin tekiymiş. Yazdan beri bir değişik, saçma hareketleri vardı da, konduramıyorsun işte. Hayatımda en güvendiğim insandı! 
Aldatıyormuş meğer beni...

İlk mesajı yakaladığım an, şoktan gözlerim karardı, beynim döndü, bir türlü yazılanları algılayamadım; tanımadığım bir kadın, kocama niye öpücükler yolluyor olsun? Dizlerim tutmadı, ayağa kalkamadım, tuvalete bile gidemedim 4 gün boyunca. Dünyam yıkılmıştı.

Bu kadar canım, hiç acımamıştı.

Sonra, ikinci mesaj!
Kıyamet kopuyordu oysa...

Kullanmadığım her şeye yaptığım gibi, onu da koydum kapıya! Zaten, gidesi varmış da!





Dava açınca, çıldırdı; "bu kadar büyütecek" ne varmış!
İyi ki de açmışım. Tüm kredi kartı harcamaları, telefon kayıtları da ortaya dökülünce, anladım ki, düşündüğümden çok daha fazlası var.

Şimdi, "evini özlemiş"'miş!



Öfkem öyle büyük ki...




Kilo: 61
Bel: 76

51 yorum:

  1. K ullanmadigim şeyler gibi onuda kapının önüne koydum bayıldım bu cumleye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir kadının kirpiginin yere dusmemesi dileğiyle. ....

      Sil
  2. oyy bikinim kıyamam ben sana ya :(

    YanıtlaSil
  3. Gelmiş geçmiş olsun. Adamlar için büyütülecek bir şey olmasa da (!), bizim için yıpratıcı.. sürekli bir flashback yaptırıcı! Umarım en kısa zamanda gerçekle yüzleşip size kalan ne varsa olumsuz duygu adına, onları da kapının önüne koyarsınız. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilektir bu, çooook teşekkür ederim. ❤️❤️❤️

      Sil
  4. Harikasın etrafımda bunda büyütecek ne var diyen kadınlar gördüm çok daha kötüsünü yaşadılar. Herşey güzel olacak ! Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevgili bikini. .. sen çok özel çok kıymetli birisin. Seni çok seviyor ve önemsiyoruz. Gidene Güle güle. Senin yolun ışık olsun...

    YanıtlaSil
  6. Bikinicimmmm tabii ki üzül tabii ki ağla, ancak gidene ve gidenin yokluğuna değil ağla ve rahatla sonrasında mı.. sonrasında o pislik ağlamaya başlayacak ve senin için çoookkk güzel günler gelecek onun mutluluğu mu mutsuzluğu mu seniii hiiiççç ilgilendirmez sen mutlu ol yeter ki ve inan hak ediyorsun ve hak ediyoruz !!! pislikler kendi cehennemlerinde kendi pislik belalarıyla boğulsunlar.. aaaaa bir de şu var onlar için hiiçç kendimizi, zihnimizi, ağzımızı kirletmeyelim değmez çünkü biz çookkkk özeliz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasssıııllll tatlıssınnnnnn. İyi ki varsın. ❤️❤️❤️

      Sil
  7. gelip yanına sarılmak istedim, ne desem yavan ne desem klişe olacak, biz seni anlattıklarında sevdik... dinlemeyi bilmeyene o güzel canını harcama zaten. Baisy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana sarıldım. İnan ki o güzel enerjin ulaştı da. Teşekkür ederim. ❤️❤️❤️

      Sil
  8. Buyutecek ne mi var??? Nasil bir bakis acisi aklim fikrim midem almiyor... kapinin önüne daha yakismistir o, kusura bakmasin...

    YanıtlaSil
  9. Sizi cok uzun zamandir takip ediyorum, sanirim ilk defa yorum yapiyorum. Ofkenizi, uzuntunuzu az cok tahmin edebiliyorum ama, sunu dusunun lutfen, size daha cok zarar vermesine izin vermeden kurtuldunuz! Siz cok guclu bir kadinsiniz, neler atlattiniz, burada paylastiginiz kadariyla hepimiz sahidiz guclu durusunuza. Uzulmeyin, hayatinizdan enerjinizi harcayan birini attiginiz icin mutlu olun. Yogaya, meditasyona devam, eminim ruhunuza iyi gelecek seyleri siz bulacaksiniz. Sevgiler.. <3 Ezgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgiciğim, nasıl iyi geldim anlatamam. ❤️❤️❤️

      Sil
  10. of yaaa çok üzüldüm :( ama iyi ki ortaya çıkmış .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, iyi ki ortaya çıktı. Yoksa paranoyak oluyor insan. ❤️❤️❤️

      Sil
  11. İyi ki varsın. ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun asil kadın! Aldatan sadece kendini aldatır. Senin yolun aydınlıklarla dolu olsun❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne tatlısssııınnnn. ❤️❤️❤️

      Sil
  13. Bikini uzun zamandan sonra yazını görünce bloga nasıl ışınlandım bilmiyorum. Okuyunca daa- çok üzüldüm. Her şeyi hayırlısı olsun ama şu cümle o kadar güzel ki "Kullanmadığım her şeye yaptığım gibi, onu da koydum kapıya!"

    YanıtlaSil
  14. Çok üzücü bir durum. Hayatta var olan şeyler. Böyle olayları duydukça erkeklerden tiksiniyorum. Ve erkekler hep aynı diye düşünmeye başlıyorum. Bu da beni üzüyor. Sürekli kuşku ile yaşamak da çok zor. O yüzden ben ilişkilerimde "gittiği yere kadar" düşüncesi ile yaşamayı tercih edeceğim. Erkeklerden nefret eder oldum çünkü. Olaya iyi yönünden bakacak olursak yeni bir aşkı bulmana imkan sağlamış bu olay. Belki sana çok daha iyi gelen daha uyumlu biri ile karışılacaksın ❤️

    YanıtlaSil
  15. Seni nereden ve nasıl buldum bilmiyorum kendime yakın hissettim herhalde...Eylül ayında 26 yıllık kocamın 6 yıldır başka bir kadınla daha ilişkisi olduğunu diğer kadının bana mesaj atmasıyla öğrendim. Ben zor olanı savaşmayı seçtim, çok emek vermiştim, kocam çoktan pişmandı. Hiç kolay olmadı hala da değil ama ben onun sevgisinden ve kendi sevgimin gücünden hiç şüphe duymadım. Şimdi ne mi oldu, hayatını bana adamış, her günü ayrı bir sürpriz, kaçırdığı ve kaybettiği herşeyi yakalamaya çalışan bir adam oldu. Normalize etmeye çalışmıyorum, hele akıl vermeye hiç, sadece paylaşma ihtiyacı duydum..her ilişki ve her insan kendi çapında özgündür.

    YanıtlaSil
  16. Çok üzüldüm, ama en çok üzülmene üzüldüm.Hayatta herşey insanlar için. Ama ne demişler bu da gelir buda gecer üzülme. Bundan da ne ögrendim diye bak geride bıraktığın herşeye. Hayatından giden herşey yerine daha iyisi gelir hep pozitif ol.hep kendin ol istemediğin hiçbirşeyi hayatında tutma
    Ben senin hayattaki duruşunu tarzını sevdim sen çok kıymetlisin unutma sana değersiz hissettiren hiçbirşeyi hayatında tutma.seni çok seviyorum bilmiyorum iyi hissettirir mi ama bir iki alıntı yapmak istiyorum
    “Hayatta kimseyi değiştiremezsin ve kimse için değişmemelisin. Ne sen başkası için mecburi istikametsin, ne de başkası senin için. Yorma kendini; bırak, hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.” Charles Bukowski
    “Kendinden başka bir şeye ne kadar çok bağımlı olursan, o kadar az mutlu olursun. Mutluluk kendine yetebilmektir.” Paulo Coelho

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Mutluluk kendine yetebilmektir." Bu çok ama çok iyi geldi işte. ❤️❤️❤️

      Sil
  17. Bikinicm, ogrenmen yipratici olmus, cok zor...hem aldatip, birde neden abartıyorsun gibi yorumlar aptala yatmaya çalışan erkeklere mahsus.

    Asıl kaybeden o, kazanan sensin...

    Bende yıllardır memnun etmek için özveride bulunduğum ama beni anlamak yerine, beni hep yargılayan 24 senelik eşimi terkettim. Artık kendi hayatımı yaşıyorum.

    Her şey daha güzel olacak. Sen bir tanesin😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  18. Canim Bikinim!
    Uzun zamandir yazamiyordum sana, her ne kadar hep aklimda ve takipte de olsam güc bulamiyordum güzel bir sey yapmaya..
    Seni öyle iyi anliyorum ki seni, öfkeni! 12 yildir güvendigim tanidigim, esim sevdigim dedigim kisi en zor animda kendimi en kötü hissettigim zaman "ne zaman yine normal" e döneceksin dedi.. daha neler neler..meger bir ölüm olmasi gerekiyormus, kendimi kötü hissetmem gerekiyormus onun gercek halini görmek icin:/ öyle üzgünüm ki..oglum var o üzülecek diye cok korkuyorum. bosanacagim eminim ama gücüm yok aileme insanlara kararimi anlatmaya. Anlamazlar..biliyorum. onlara herkeze göre mükemmel bir erkekle evliyim.
    Canimm, sana yazmayali cok uzun zaman oldu özlemisim😌❤️
    Cok cok öpüyorum sevgiyle!
    Iyi ki Varsin! Zor dönemlerimde yazilarini okudum hep, gülümsedim..iyiki bikini var dedim, iyiki güzel insanlar var!
    nil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Nil'immmmm...
      Kıyamam ben sana hiç.
      Şimdi yazdığım yazım, galiba sana da iyi gelecek.
      Seni çok seviyorum. İyi ki varsın.
      ❤️❤️❤️

      Sil
    2. Canimm, bende seni cok seviyorum cok! Sende iyi ki iyiki varsin! Ne olur kendine cok ama cok iyi bak! Insallah hersey güzel olacak..
      öyle karisik ki su aralar hayatim hic sevmezdim ben böylesini..en hoslanmadigim durumdayim bikinim.. ne olacak nasil cikacam bilmiyorum, hayirlisi olsun insallah!
      Cok cok cok öpüyorum seni sevgiyle!❤️❤️❤️
      Yazilarin enerjin hep iyi gelir ki bana..
      sevgiyle kal güzeller güzelim!❤️❤️❤️
      nil

      Sil
  19. Sadece korkak ve aşağılık insanlar aldatır sevdiklerini. O kişinin hiç bir şeye cesareti yoktur ki bunu açık yüreklilikle söylesin. Sen iyi ol, Mutlu ol ve aslında seni daha fazla kırmadan ve zarar vermeden defettiğine şükret. Ben herşeyde bir hayır vardır cümlesini çok kullanır oldum son zamanlarda ama iyi geliyor. Senin içinde herşeyin en iyisi olsun inşallah Bikinicim. Sevgiyle ❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl iyi geldi, Arzucuğum.
      Her şeyde, her şerde, bir hayır var. ❤️❤️❤️

      Sil
  20. Yazdıklarını okumaya başladım ve hislerini tam olarak hatırlayıp yaşadım devam ederken. Tam anlamıyla rezalet. Canım dediklerimizin, en güvendiklerimizin bunu yaptığını gördükten sonra her şey koca bir boşluktan ibaret. Ne kadar sorunsuz, ne kadar yardımcı ve ne kadar seviyor olduğumuzun da bir anlamı olmuyor. Hatta bu kriterler onların işlerini kolaylaştırıyor. İnsan aynı evi paylaştığı kişiye güvenmeyecek de ne yapacak? Aklımdan şunlar geçmişti bir zaman, 'bu kadar ruhum duymadan bir hayat daha yaşayan adamın, katil olma olasılığı da aynı orandadır'. Yani bi bakıma katlediyorlar zaten güven duygusunu ve daha birçok şeyi. Ben çok üzgünken sana sarmış ve iyi hissetmiştim. Şimdi sana aynı ferahlığı hissettirmek için elimden gelen her şeyi yapabilirim. Şaşkınlığını üzerinden atmana bile izin vermeden devam ediyor hayat. Belki de iyi tarafı budur. Dibi görmeden yükselemez madde. İşte şimdi yükseliş zamanın

    YanıtlaSil
  21. tek kalemde sil duygusal davranma.çünkü bir anlık şokun vucudunda yaygığı hormonlar geçince üzülduğune deymeyeceğini görmüş olacaksın. seven insan asla başkasına gönlü kaymaz. inan buna ki kendinde güç bulana kadar senden ayrılmayacaktı. gücü bulduğu an seni daha da tanımayacaktı. arkasından kapıyı kapat , yeni bir hayat yeni evde yeni enerjili eşyalarla sıfırdan başka. herşey geçecek göreceksin. arkaya dönüp iyiki iyi ki onu hayatımdan çıkarmışım diyeceksin sevgilerrr

    YanıtlaSil
  22. sevgili bikini
    yıllardır seni okurum
    uzun bir ara vermiş girmemiştim bloğuna. okudum ve en derinden hissettim acını, şokunu, gönül kırıklığını. aynı gemideyiz seninle. 17 yıllık eşimin beni aldattığını öğrendim yakın zamanda. hala dehşet içindeyim. ben daha insanlar birbirine neden yalan söyler bunu bile anlayamazken en yakınım burnumun dibinde paralel bir hayat yaşamış. ilaçlar ve kendi iç sesimle büyük bir mücadele veriyorum bir zamandır ayakta kalmak ve hayata devam edebilmek için. katıksız kötülük bu! başka açıklaması yok...gelinen noktada pişman bir koca ile enkazı ayağa kaldırmaya çalışıyoruz. çok zor inan çok zor. ama belki de mümkün, deneyip göreceğim. sen "büyütülecek ne var" diyen bir adamı hayatından defetmeyi seçmişsin. seni tanıdığımı düşünüyorum. çok güçlü olduğunu ve mücadele azminin olduğunu biliyorum.
    kalben inanıyorum ki önümüzdeki dönemde senden " düştüğün yerden kalktığını" anlatan yine umut ve inanç dolu yazılar okuyacağız.
    sevgiyle kucaklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmsıııiııınnnnnnnnnn...
      Şimdi sana diyeceğim ki, hepsi geçecek. Hem de güçlenerek çıkacaksın. Çok tuhaf, ama bambaşka bakacaksın. Kendini önceye koyacak, "hayat o kadar da ciddiye alınmayacak kadar güzel" diyeceksin, keyfine bakacaksın. Sadece kendini düşünmeyi seveceksin.
      En büyük önerim, sakın yalnız bırakma kendini, içine sakın ola kapanma. Ayıptır, konuşulmaz diye de düşünme. Ben önüme gelene anlatarak attım hırsımı. Gerekirse sen de buradan yaz. İçinde ne varsa hepsini at.
      Ve kendini sakın ola frenleme, sakın ola suçlama! Kavga etmek istiyorsan da et, sevişmek istiyorsan da. Her şeye hakkın var. Yaptığın tüm dengesizlikler gayet normal. Çocuk kaybından sonra gelen en acı veren travmalarından biriymiş bu, eş tarafından aldatılmak. Dolayısı ile, yapacağın dengesizlikler, saçmalıklar, gayet normal. Tabi sağlığına dikkat et, ama kuzum.
      Aile danışmanı da olan psikiyatristimden çok fazla destek aldım. Gitme şansın varsa, mutlaka git.
      Sana sımsıkı sarılıyoruuuummmmmmm... İçinde çok güçlü bir kadın var. ❤️❤️❤️

      Sil
    2. sevgili bikini,
      en son yazını okudum. ve orada kendinle, ilişkinle, yeniden güvenebilmekle verdiğin mücadelenin devam ettiğine dair sözlerini gördüm. döndüm bu eski yazına geldim. o zamanlar yaşadıklarımı sana yazmayı düşünmüştüm ama yazdığımı unutmuşum. o toz duman içinde buraya döktüğüm yürek yangınını görünce ve senin cevabını okuyunca çok duygulandım. sen benden epey gençsin. ama bana yazdıkların o kadar yürekten, o kadar bilgece sözler ki!
      geri dönüp baktığımda yaşanan bunca aydan sonra geldiğim noktadan bunu daha net görüyorum. yazdığın aşamalardan geçtim, savruldum, yandım ve duruldum.
      sen yürekli, çok akıllı ve güçlü bir kadınsın. yaşadıklarım beni bambaşka biri yaptı. daha dingin, daha huzurlu, hayatı ve kendisini daha çok seven bir insanım şimdi. “ölüm gibi bişey oldu ama kimse ölmedi” ve öldürmeyen bu acı seni de beni de büyüttü, hayatımızın bambaşka bir boyutuna çıkardı.
      bu acı tecrübeyi heybemize koyduk yola devam ediyoruz. daraldığında, umudun azaldığında sen de beni hatırla. senin de dediğin gibi “ hayat o kadar da ciddiye alınmayacak kadar güzel”
      sevgiyle sarılıyorum ben de sana güzel kadın...

      Sil
    3. CANIMMMSIIIIIIIINNNNNNN. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil
  23. Selam ,sizi tesadüfen buldum sıkı takipçinizim artık.dilerim kısa zamanda tüm sıkıntılarınızı atlatırsınız harika bir enetjiniz var.sevgilerimi bırakıyorum....

    YanıtlaSil
  24. ay yıkılsın inşallah !

    YanıtlaSil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...