24 Mayıs 2014 Cumartesi

İNCECİK olmanın 11 ALTIN kuralı!




Ah be ablacım (yukarıdaki hatuna söylüyorum), pek haklısın! "Ne gerek, Yaz Geliyor paniklerine! Tüm yılı, Yaz Sezonuna çevir, sağlıkla kendine!" diyorsun, da, ruh sağlığımız gitti, bedeni düşünen mi var!!! Neyse...


Ama bu SON! Yetti artık! Şu MUTLU olacağım bedene kavuşayım! Hem de, ömürlük olsun!


Bu da, SON kilo takvimim olsun!







Ve aslında, İNCECİK olmanın yolu, o kadar basit ki:
  1. O "10 Gerçek"'i asla aklından çıkarma! Detaylar için tıkla!
  2. BeslenBolca ve Sağlıkla!:
    1. Pembe GI'lardan şaşma! Detaylar için tıkla!
    2. Sağlıklı Proteinleri unutma! Detaylar için tıkla!
    3. Zeytinler, Zeytinyağı ve Balık Yağısız asla kalma! Detaylar için tıkla!
    4. D Vitamini'ni arttıran hallere gir! Detaylar için tıkla!
    5. Serotonin'i her daim yüksek tut! Detaylar için tıkla!
    6. Meyve'yi aç karnına ve en geç 14:00'e kadar lüplet!
  3. İncelik, Akşam Yemeği'nin saatinde! Detaylar için tıkla!
  4. Su Hayattır! Detaylar için tıkla!
  5. Sakın ola nefessiz kalma! Detaylar için tıkla
  6. Egzersizi abartma! Detaylar için tıkla!
  7. Hareketin en etkilisi, sabah sabah yapılandır! Detaylar için tıkla!
  8. Ve en şahanesi Yogaİncelten Yoga için tıkla!
  9. Yürü! Her fırsatta! Günde toplamda 10,000 adım ala! Detaylar için tıkla!
  10. Uyku, kilit nokta! Onsuz, sakın güne başlama! Detaylar için tıkla!
  11. Bakımları da hafife alma! İnceltici bakımlar için tıkla!









37 yorum:

  1. Güzel kız çok samimi konuşycam bugune kadar ki jubile postun budur bana göre! Yehuu hemdee hepsi bir yerde eheh 💟💟💟 Sen halledersin onu hic kafaya takmiyorum sen de takma 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehe ehe.. ;-))))))))))) :-))))))))))))
      Muuucccckkkkkkksssssss... <3 <3 <3

      Sil
  2. nasıl bu kadar enerjik ve mutlu olabiliyorsun bikini'm canım bi tanem... nasıl baş ediyorsun bazı şeylerle... ölür gibi olduğun nefes alamadığın kendini bi yerlerden aşağı bırakıveresin geldiği hiç olmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de 9 yaşımda 3 gün, kazadan dolayı, komada kalışımdan.. Yada hemen ardından biricik babamı, ansızın kaybedişimden.. Belki, aşkım annemi kanserden yeniden doğuşunu seyredişimden.. Ya da 4 yıl önce, yine bir kazada ölümdem dönüp, içimdeki bendeni kaybedişimden... <3 <3 <3

      Sil
    2. Yani aşkım, hayat güzel ve her anın tadına doymak gerek.. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil
  3. Spor olarak paten sursem olur mu bikini???

    YanıtlaSil
  4. instagramdan keşfedip geldim her sayfada takip ediyorum blogun çok güzel her soruya cevap veren tam aradığım bi blog sıkı takipteyim bugün sasy ye başladım ama metabolizmam o kadar yavaş ki anlatamam karatay gibi besleniyorum çok sevdiğim tatlıları bıraktım ekmeği unu karbonhidratı bıraktım ona rağmen zorla kilo veriyorum ve ayda 2 kez 1 hafta duraksama yaşıyorum. hal böyle olunca motivasyon hep yerlerde aman herşeyi bırakmama ragmen kilo veremiyorsun boş ver ye istediğini deyip duran içimdeki canavara ne kadar söz geçireceğim bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkım, bir de yukarıdaki maddelerin her birini dikkatlice detayları ile uygula.. Görseceksin, şahanesiyle motivasyonun artacak ve metabolizma canlanacak.. ;-)))))
      Hele en vazgeçmediğin şeyin su olsun.. Alkali olursa en şahanesi..
      En güzel haberlerini bekliyorum.. :-****************

      Sil
  5. Bikinicim neden öğlen 2den sonra meyve yememeliyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyve'nin kendisi ne de olsa Fruktoz dediğimiz şeker.. Ne kadar uykudan uzak saatlerde bu insülin çıkmaları olursa, o kadar sağlıklı ve o kadar inceltici.. ;-)))

      Sil
  6. Kuzu sen ne tatlısın yaaa. Ben de bu takvimde 4 gün rötarla seni takip ediyor olacağım. Nasıl yapabilirim bu takvimi? 1 ay sonra hedef tam 12 den şeker 😊

    YanıtlaSil
  7. Sensin asıl o tatlişkoooooooo.. <3 <3 <3
    Kopyala kaydet kuzu, takvimi burdan.. ;-)))))
    Muuccckkkksssssss...

    YanıtlaSil
  8. Durdun, durdun yine 12'den vurdun bikini! evinin kapısına gelip seviyorum uleeenn diye bağırasım var:) bu senin son kilo takvimin olursa sensiz ne yaparım ama??:( hala belden gidecek santimler var! hemde çokça! kolayca kilo verdiğim halde belim yavaş inceliyor, üst bacakta zerre oynama olmadı. kaçamaklar da arttı... imdat!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-DDDDDDDDDDD
      O bel var ya o bel, keseceğim onu, olacağı o sonunda.. :-DDD
      Çok zor inceliyor gerçekten de..
      Bu arada, bacaklar ve toto yogası azdan geliyooooorrr..
      Hem ben ömürlük burada olasım var! Hele bir incecik olalım, e sonrasında, onu korumak var, gençleştikçe gençleşmek var.. Var da var.. :-)))) ;-))))))
      Muuuccckkkkssss...

      Sil
  9. Peki kuzu üstüne nasıl kilomuzu yazacağız 😔?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. InstaCollage ile text ekliyorum ve save ediyorum şeker.. ;-)))))

      Sil
  10. Sevgili bikinim;

    Sana biraz kendimden bahsetmek isterim. Şu ömrü hayatımda bu beslenme işlerine taktığımdan beri ilk defa küsürleri de olsa 66 kg yi gördüğümü (90'ı görmüşlüğüm var); sana gurur mutluluk ve daha çok ugraşma sözü ile bildirmekten mutluluk duyarım.. Biraz daha çaba ile gelinliğim içinde ideal kilomda olablirim belki de ne dersin?
    Ah sevgili bikini. Sana biraz da senden bahsetmek isterim. Sen var ya sen ; sen bir tanesin. Paylaştıkça çoğalan bilginin neferi, çalışkanlığın tepesi, tatlılığın doruk noktası, toplumsal duyarlılığı en güzel seviyede olan bi tanecik bikinisi. O yüzden bu yaz plajın en fiti sensin bebeğim...
    iremkız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremkız.. İremimmm... Koptu. coştu, gitti içim... <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      Sen DÜNYANIN EN GÜZEL GELİNİ olacaksınnnnnnnnn biriciğimmmmmm..

      Sil
  11. bikiniiiiii en son sana yazdimmm olculerimi aldim fln diyee. bana bir haller oldu yaa bir yemek bir yemek hafta ici super hafta sonu kitliktan cikmişcasina :(( dun milatti benim icin birak aynada cibil bakmayi kotla bile tasiyorum artik :( sunlari son bir gozden geciriyorum sonra hayata geciriyorumm artik yiterrr :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi Didoşummmmmm... Yiittteeeeerrrrrrrr.. ;-))))))))
      Haberlerini de bekliyorum, şeker..

      Sil
  12. kilo takvimini nasıl yapcaz günlük mü tartılaz ( rabia t. ) bikinicimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Aşkımmm,
      Bu konu kişiden kişiye değişiyor.. Ben kilomu günlük tartılarak kendimi ayarlayanlardanım. Motive ediyor beni. Kendimi kontrol etmemi sağlıyor. Ama uzmanların dediği üzere, haftada bir en doğrusu gibi.
      Çok öpüyorum seni..

      Sil
  13. Bikinicigim Sassy su bel inceltir mi??? Ya velim 68 60 olsun istiyorum acaba sporla beraber olur mu?birde bacak ve kalca inceltmem için bi önerin var mı?tesekkurlerr:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkım, blogu okumaya devam et, tam tamına doğru yerdesin. ;-)))))

      Sil
  14. bn ne yaptysam olmadıı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şükrancığım...
      Yukarıdaki listeyi uyguladın da mı olmadı şeker? Mutlaka detayları ile oku aşkım.
      Ha bu şekilde de olmuyorsa, bir de gluteni çıkar hayatından.
      Bak göeceksin her şey şahane olacak. ;-))))))
      Hem, ilk iş mutlu olmak lazım. Mutluluk inceltiyor.
      Kocaman öpüyorum seniiiii...

      Sil
  15. Selamlar,uzun zamandır yazışılmıyor mu yoksa ben bu sayfaya mı attım kendimi?!Diplerdeyim resmen,10 kilo vermiştim ama dizlerimde çıkan sorunlar ve ramazanla birlikte fena halde kilo aldım.nerden başlıcam nası yapıcam bilmiyorum.Başladığım yere geri dönmek üzereyim.Benim en büyük sorunum sağlık durumumdan dolayı mutsuz olmam sanırsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şeker,
      "Ana Sayfa'''ya tıklarsan, yukarıda ana menüde, en son yazılarıma ulaşabilirsin. De, bence başlangıç için, en şahane sayfama düşmüşsün zati. İlk iş, yukarıdaki yazımda yer alan tüm noktaların linklerini detayları ile okumak olsun. ;-)
      Üstelik, şimdi, çok daha fazla hatta inadına, kendini sağlıklı beslenmeye ve sağlıklı yaşam tazrına vermen gerek. Ve o "sağlıklı yaşam tarzı" dediğim şey, yukarıdaki yazımda özetli zaten. Mutsuzluk, depresyonlar, elbette zihinsel, ama bil ki, mutlu eden yiyecekler ile, kendiliğinden, içten bir destek alman mümkün. Bana güven.
      Şu ara, sağlık sorunları tavan yapan Bikini'den sevgiler... ;-) <3 <3 <3

      Sil
  16. 12 yasindayim 71 kiloyum nasil zayiflarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkııımm, sen daha gelişme çağına bile yeni giriyorsun... Daha çooook değişecek bedenin sen hiç merak etme... Aman sağlıklı beslenmekten ayrılma.... "Sağlıklı yaşam tarzı nasıl bir şey ki?" diye sorarsan tam da yukarıdaki yazımda detaylar. Her bir maddeyi yazısıyls incele derim. Aklıma ne takılırsa da sor e mi?
      Kocaman öpüyorum seni... ❤️❤️❤️

      Sil
  17. Selam simdiye kadar cok blog takip ettim ama sizinki kadar samimi olanini görmedim takipteyim Allaha emanet olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çokkkkkk sevgillerrrr şekeeerrr.. <3 <3 <3

      Sil
  18. Selam bikini :) bu blogu kitap haline getirecek misin bilmiyorum ama mutlaka yapmalısın bunu! Hatta yorumları da mutlaka eklemelisin bence çünkü en az yazılar kadar güzel yorumlar ve senin yaklaşımın! Yoga bana herzaman itici gelmişti yavasligindan dolayi sanirim. taa ki seni bulana kadar. Şimdi yapmadığım zaman eksiklik hissediyorum ve çok seviyorum. 2. Sezeryan doğumumu 3 ay önce yaptım bu hamilelegim de 12 kilo aldım 11i kendiliğinden gitti ancak zaten 20 kilo fazlalıkla hamile kalmıştım. Yani yolun daha başındayım ben :) ilk başlarda nasıl zayıflarım diye okumaya başlamıştım blogunu, yazıların tamamına yakınını okudum sanırım ve şimdi bakıyorum sen artık benim için terapi gibisin ;) lohusa stresine birebir yazıların; ) iyiki varsın, iyiki bu blogu açmışsın ve ben geç de olsa seni iyiki bulmuşum. . Sağlık ve neşeyle kal Gonul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen dünyanın ennnnnnnn güzel yeni annesi olmalısın... ;-)
      Kocamannnn, ennnnn kocamanındannnnn öpüyorummmmmm seni ve bebişiniiiii.. <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  19. selam bikiniii
    uzun zamandır takip ediyordum çok faydalandım blogundan teşekkürler bu bilgiler için seviyorum seni :))
    ben başlıyorum planka yaptığın challangelara umarım etkisini yaza kadar gösterirr!!! :) fakat bir şeyi merak ettim bu tabloları hangi programda yapıyorsun acaba söylersen çok sevinirim seninkileri büyük bir tablo haline getireceğim de çook öpüyorum sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Excel'de hazırlıyorum onları şeker. Sonra da jpeg'e çeviriyorum. ;-)
      Ben de seniiiiii... ❤️❤️❤️

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...