21 Ağustos 2013 Çarşamba

10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı

Ve bugün 11 günlük cennet sonrasında ölçülerimi aldım. Tahminime pek yakınlar. Kilo biraz daha fazla, o da şu 2 gündür ayağımı kırmanın yaşattığı stres ve üzüntü ve Kortizol'ün her yediğimi vücutta tutma düşmanlığı!


E ama çok ilginç: Göğüs ve totodan vermişiz ya birer santim daha.. :-)))) Yüzmenin, suda yürümenin ve beachball'un faydaları olsa gerek! Heyooo..
Ehh bel olayını bekliyorduk. Sefa gecelerinin içecek depolaması!


11 gün bana yetmedi tabi. 30 Ağustos Cuma'ya denk gelince bir long-weekend yine yazlığa doğru planlandı! E sıska'lar da yine orada olacaklar. Malum onlar ev hanımı ve yılın yarısı Ege'de tatildeler. Bu kadar sıska olmalarına şaşırmamalı doğrusu. (Kıskançlık mı sezdim ne? :-p)



Acil bir plan yapmalı! Bildiğim ne varsa ortaya koymalı! GELMİŞ GEÇMİŞ EN SÜPER HIZLI ve EN MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı yaratılmalı! Kırık ayağım da bana engel olamaz, ona uygun bir egzersiz de bulunmalı!





Ana hatları ile 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programım:

1. Tek öncelik: SÜPER SAĞLIK!
2. Glisemik İndeksi (GI) düşük (50 altında) besinler seçilecek.
3. Bu besinler arasından da doğal yağ yakanlara odaklanılacak.
4. Saf ve gerçek proteinsiz olmaz.
5. MUFA'lar (tekli doymamış yağ asitleri, "iyi" yağlar) eklenecek.
6. İçimizi paslandıran ve yaşlandıran iltihaplanmaları azaltacak diğer anti-enflamatuarlar..
7. Alkali dengesi korunacak.
8. pH'ı yüksek su candır!
9. Vücut saati önemlidir. Öğünler ve uyku buna göre düzenlenecek.
10. En muhteşem spor yürüyüş.. Kırık ayakla bile bir çaresi bulunacak!


Sabah Uyanır Uyanmaz (07:30):
  • Dev bardak 1 tam organik limonlu su eşliğinde GNC desteklerim.
Limon: Harika bir C vitamin kaynağı ve özel bir antioksidan içeriği ile yağ yakmayı hızlandırır. Ayrıca süper alkali yapar.

GNC Desteklerim:
- Multivitamin
- Alpha Lipoic Acid (Kan şekerini düzenleyen güçlü bir antioksidan ve metabolizma güçlendiricisidir)
- Omega 3: Anti-enflamatuar
- CLA: (Favorim) Bel bölgesi yağlanmasının önlenmesine yardımcı olur. Bu yağ, ayrıca alkali yapar.
- Asetil L-Carnitine: Yağların yakılmasına yardımcı olan aminoasit. İnsülin direncine de yardımcı olduğu söylenir.


Kahvaltı (08:30):
  • 1-2 Muz (Daha fazla alkali ve GI'yı daha düşük, tam olgunlaşmamış olan olursa daha da şahane!)
Muz, sağlıklı yüksek lif kaynağıdır. Anında ve devam eden enerji sağlar. Seratonine çevrilen bir tür proteine sahiptir ki, güne mutlu başlamanıza bire birdir. Kan şekerini düzenleyen Potasyum ve B6 vitamin desteğidir. Potasyum aynı zamanda farkındalığınızı da artar. Ayrıca da şahane bir antioksidan olan Polifenol içerir.

Muz kahvaltısı yapanlar arasında Liz Hurley de var!


Öğle Yemeği (13:00):
  • İş yerinde yediğimden, en bulabildiğim, yarısı saf protein ve üzerine bolca serpilmiş acı pul biber, diğer yarısı sirke ve zeytinyağı ile tatlandırılmış koyu çiğ yeşilliklerden oluşan nefis bir tabak. Elbette yanında bolca yoğurt.
Sirke (balsamik de olur): Doğal bir kan şekeri düzenleyicisi ve karaciğerin yağlanmasını engeller.

Sızma Zeytinyağı: En sağlıklı MUFA.

Acı pul biber: Metabolizmayı hızlandırır ve bel bölgesini inceltir.

Yoğurt: Müthiş bir anti-enflamatuar.


Akşam Yemeği (17:45):
  • 2 adet Mutlu ve Organik beslenen tavuklardan gelme kayısı kıvamında yumurta veya 2 adet yağsız yoğurt.
Yumurta: En muhteşem saf protein kaynağı.


Ve diğer notlar:
  • Bu saatten sonra yemek yemek yok!
  • Tüm gün boyunca geceden hazırlanan 2 litre Sassy Su..
  • Yeşil Çay! Tansiyonum düşük olduğundan ancak 1 bardak içebiliyorum. Bildiğimiz türk usulu demlenmiş çay da olur.. Hepsi antioksidan!
  • Tatlı krizi gelirse, Stevia tatlandırıcılı kafeinsiz filtre kahve veya çay olabilir.


Akşam Yatmadan Önce (23:00):
  • Organik Elma Sirkeli dev bardak su


Egzersiz:

Aktif olma tutkumu, kırık ayaktan dolayı açık havadaki 40 dakikalık akşam yürüyüşleri ile gerçekleştiremesem de, depoda kalmış, Allah bilir ne zaman alıp kaldırdığım, "Gazelle Freestyle" yardımıma koşar!




Her türlü plank yoğunluğu ile bayıldığım "Tara Stiles Yoga" yerine de Madonna'nın yaptığını öğrenmem ile 2000 yılında edindiğim Brooke Siler'ın "The Pilates Body"'nin tozu alınır!






85 yorum:

  1. programin harika. Bende son gunlerde sassy suyu yapmaya useniyorum ama limonlu su iciyorum.

    Bu resimdeki zayif 3 hatun bahsettiklerin mi yoksa alinti bir resim mi? bu hatunlar hem ev hanimi olup hemde nasil boyle zayif oluyorlar bravo demek lazim valla.

    Seni cok azimli gordum. Hic bozmadan devam et, ben de destek icin buradayim. optum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın Skinnycim..
      Fotoğraf alıntı, hani gerçeğini koysam daha moral bozucu, keza benimkiler 30'lu yaşlarında!!!! :-(((
      Azimliyim diyelim, ama bu ayak feci moralimi bozuyor! Hareketsizlikten ve dayanamadığım yavaş ve ağır yaşamdan şiştim de şiştim.. Birşeyler yaparak bu durumdan çıkmalı ya, du bakalım!
      Muckssssss...

      Sil
  2. Selam, cok gecmis olsun acil sifalar dilerim. Yermisin bilmiyorum ama kemikli etle pismis corbalar kiriklarda iyilesmeye yardimci olur diye biliyorum. Benimde gazellem vardi, telllerine piston takildigi icin baya zorluyordu. Turkiyeye donerken sattik...10 gunun sonucunu merekla bekliyorum :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Mucizem,
      Çok teşekkür ederim şeker.. Ya doğru söylüyorsun, öyle bir çorba yapmalı! Tavuk haşlayayım ben, soğan, sarımsak, kereviz ve çeşni eşliğinde! Suyunu güzelce içeyim! Haftasonu yapıyorum kesin!
      Gazelle işe yarıyor diyorsun! Feci motive ettin beni şimdi! Bunun için bir daha bir kocaman teşekkür ederim! Yahu kendimi de anlamıyorum hiç! Sen herşeyi al yıllarca, diyete spora dahi ne varsa, sonra kaldır raflara!!!! Herşeyin bir zamanı mı var ne?!!!! :-))))
      Bu arada senin metabolizma ne alemde! Haber et, merak ederim! ;-)))
      En kocamanından öptümmmmm....

      Sil
    2. Ben Cumartesileri tartilip sonucumu yayinliyorm. Son 3 gundur kendimden memnunum, belki metobolizmamda bana eslik eder.
      Saglikli diyetler birikim, tecrube ve deneme yanilma gerektiriyor diye dusunuyorum.

      Sil
  3. AYAKTA ALKIŞLIYORUM! Kitap okur gibi baştan sona tüm yazılarını okudum, notlar aldım. Muhteşem bir serüvendi.Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama Sinemcim, ben şimdi feci şımarırım ki böyle!!! Çok çok çok çok çok teşekkür ederim!
      Ben de senin Pencere Önü Bostanlarına BA-YIL-DIMMMMMM...
      Kocaman Sevgiler..

      Sil
  4. Liste cok Güzel ama aksam yemegi beni düsündürüyor😌

    Benim listem söyleydi:
    Sabah 6:30 mürdüm erigi(heidelbeer)bir kase .
    10:30gibi 10 badem ve sekersiz kahve
    12 :00 6-7 Tane yagsiz pastirma (ekmeksiz), yemek pisene Kadar tok tutsun diye.
    14:30. Z.yagli Yesil fasülye etsiz(etliyede z.yagi korum)yarim Tabak,1tabaktan fazla Yesil salata balzemik sirkeli ve limonlu (marul,yesilsogan,taze nane,maydanoz,dereotu )

    19:00 da ince bir dilim somon baligi cok az yaglanmis tavada kizartim,aslinda 2taneydi ama
    Ikinciyi yiyemedim,doymustum.
    Yesilcay icemedim bugün ama 1fincan Espresso sekersiz tabii,karanfilli ihlamur cayi ve karbonatli Su ictim.
    Benin menüde seninkine benziyor sanirim.
    Spor cok kisa yaptim ve bahsettigin pilatescini nette arastirdim ve bircok Pilates klibini Seyrettim 😊
    Dün 5mile leslieyle birlikte 1000kalori yaktirdigini iddia Eden bir egsersiz klibini calistim,canim cikti basladigima pisman oldum ama pes etmedim bazi hareketleri az yaptim.sonuc bugün bacagimdaki hafif agrilar.bunun yüzünden bugün hafif bir yürüyüs yapacagim 😉 iyi aksamlar...Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şulemmmmmm,
      Yemek programımız benim sistemime birebir uyuyor gerçekten de!!!! ;-)))) Süper şahane yollardayız!
      Somonu da zeytinyağı ile hafifçe çevir derim! Ama püf noktası: Eti veya balığı yağsız tavada hafifçe çevirip sonrasında Zeytinyağı eklemek! MUFA gücü aşkına!!! :-))))))
      Bu Leslie'yi çok duyuyorum! Yalnız şunu biliyorum: maksimum kalp atışlarının %80'ninin üzerine çıkarsan, zararlı olmaya başlar! Buna dikkat et be gülüm! Şuradan hesaplayabilirsin dilersen http://www.brianmac.co.uk/hrm1.htm .
      Kocaman Muckssssss..

      Sil
  5. Öglen yogurta vardi,unutmusum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mürdüm erigi degildiki o,yaban mersini hay Allah.
      Haklisin canim ,aslinda hep dikkat ederim.Benimde cross trainer var,onunla calistigimda 7,5 - 8 hizinda kalp atislarini zorlamadan 1000 kalori yaktigimda oluyor ki,dünkü gibi olmuyordu kalp atislarim,zaten zorlandigim yerde yavaslattim hareketleri.ne gerek var dimi?zaten o yüzden hizli kosamamda tavsiye edilen hiz yanindakiyle rahat sohbet ederek konusabilecek hiz.bazen kosanlari görüyorum parkta kanter icinde,nefes nefese.kalbi fazla yormamak gerek.

      Önerin icin tesekkürler.önceden az z.yaginda kizartirdim ,yanan z,yaginin yarardan cok zarari oldugunu ögrendikten sonra biraktim.Seninki iyi fikir.
      Acil sifaalar diliyorum.
      Ayakta saga sola dönme hareketlerini Beldeki yaglari yakmak icin yada yine ayakta kollari yandan asagiya indirip kaldirma hareketlerini yapabilirsin ,sanirim kirilan parmagini fazla zorlamaz.
      Dün bende biraz arastirma yapmistim,alman body buildingcilerin sayfasinda top 20 kas yapici dogalbesinler ile 9 en iyi fat burner listesini yazmistim.aslinda bunun gibi daha bircok alinan notlar var ama daha yogun kullanmak gerekiyor tabii.
      Yazmak ve okumakyetmiyor :)
      Listelerini takipteyim..10 gün icinde alinanlar verilecek buna eminim.Sevgilerle Sule

      Sil
  6. Merhaba oncelikle cok gecmis olsun bian once iylesirsiniz umarim ve yazilariniz tek kelimeyle muhtesem! Muzun gogus bolgesini buyuttugunu soyluyolar fakat siz fazla tuketmenize ragmen gogus bolgesinden veriyosunuz bunu nasil yapiyosunuz baska kullandiginiz bir yontem mi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür edriiiiiiiimmm...
      Acaba, bu muz konusu, dedikodu olmasın?!!! ;-)))
      Çok sevgileeeeeeerrrr...

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ama şımarırım ben kiiiiiiiii... :-)))))))
      Muckkksssssssssss...

      Sil
  8. Tüm bu yediklerinizle acıkmıyormusunuz :(Ben okuyunca direk bunu düşündüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listedekileri dilediğim kadar çok yediğimden muhteşem doyuyorum.. ;-)))
      Sevgileeeerrr..

      Sil
  9. merhabalar.gnc desteklerinden günlük kaçar tablet kullanıyorsun canm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ve öğleden sonra 1'er tablet.. ;-))

      Sil
    2. Canım tabletler zararlı değil mi doğal yöntemlerle vermeyi denesek?

      Sil
    3. Sen istemiyorsan elbette kulanma şeker. Ama kendileri tablet değil, beslenme destekleri. Detaylar için sağ kolonda bulunan etiketler arasından "Besin Destekelri"'ni seç.
      Ha bu arada, doğal yöntemler diyorsun ya, ben malum doğal bir ortamda bile yaşamıyorum. Metropol ve tüm gün plaza ortamı. Yemekler desen dışarda, eve bile alsan, büyük marketlerden ve kim bilir kaç günlük. Eğer köyde yaşıyorsan ve çalışmıyorsan, zaten ihtiyacın yok derim. ;-)))))

      Sil
  10. Tarifte verdiğin saf protein nedir ?
    Betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En şahanesi az pişmiş organik yumurta.. ;-)

      Sil
  11. Organik yumurta bencede en saf protein deposu...
    Şu sitede güzel diyetler var...
    DiyetEvim

    YanıtlaSil
  12. sen o dıyetı nasıl yaptın aklım cıktı yaaaa. yanımda bırı destek olmadan kesınlıkle yapamam ben onuuu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her günü de yazdım aslında, belki destek olur, ne dersin? ;-))))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/search/label/10%20g%C3%BCnl%C3%BCk%20S%C3%9CPER%20HIZLI%20ve%20M%C3%9CTH%C4%B0%C5%9E%20SA%C4%9ELIKLI%20Zay%C4%B1flama%20Program%C4%B1
      Çok öptümmmm..

      Sil
  13. merhaba bayan bikini projesi :) sizinle yenı tanıştım ve sayfanızı basından bu yana takıp etmeye karar verdım ...ama takıldığım bır yer var duraklama evresınde neler yapıyorsunuz... günlük rutın devam mı edıyor ? yoksa bedenı kendıne getirecek spor yada günlük dıyet mı uygulanıyor :D sevgılerımle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, mutluluk getirdin Berfincimmmm..
      Kasım 2013 ayı yazılarımdan başlayarak hepsini okumalısın.. Bütün detayları ile o duraklama dönemimi bulabilirsin..
      Çok öptümmmmmmm...

      Sil
  14. Zaten protein olarak en önemli besinlerden birisi yumurta..
    Ben şurda yer alan protein diyetini uyguluyorum.
    Diyetliyiz

    YanıtlaSil
  15. bikini.... şimdi hemen gnc'nin sitesine yönlendirdim kendimi ama kafam karıştı :(
    şöyle ki; cla deyince bir sürü seçenek çıkıyor sitede.. hangisi olmalı tonalin mi mesela?
    ayrıca bu diğer alpha için de geçerli..
    whey aradım, bir dolu whey var..
    bu arada asetil l carnitine de bulamadım sitede..
    bize hepsinin isimlerini yazar mısın markalarıyla... gnc enginnn denizleerr gibi çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyacığıııımmmmm.. Hemen seni şu son programıma alayım. Orada tam adlarını yazdım.. ;-))))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/04/2-haftada-duz-bir-karin-ve-ince-bir-bel.html
      Mucccckkkkkkkksssss...

      Sil
  16. merhaba yorumlarınız,yazılarınız bana müthiş enerji ve ilham verdi :)) zaman buldukça okuyorum yazılarını ama aklıma bir şey takıldı 10 günlük hızlı zayıflamada kaç kilo verdiniz acaba ? :)

    YanıtlaSil
  17. Yalnız limon asidin ta kendisidir. Söylediğiniz gibi alkali değildir.
    Sabah aç karnına içmekte asidik olduğundan mide için sağlıklı olmayabilir, araştırmak lazım.
    Kaş yapalım derken göz çıkarmayalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünce dayanamadım :) Limon esasen asit olduğu halde vücuda girdiğinde bazik tepki veren belki de tek arkadaş. O nedenle limonlu suya da alkali su diyoruz gönül rahatlığıyla. Pek bi detaylı hali Alkali Diyet kitabında da var, şimdi tam tepkimeleri falan hatırlamıyorum tabi ama çok güzel anlatmış orda, merak ederseniz o kısmı gönderebilirim :)))

      Sil
    2. Ben attlamışım bu mesaja cevap vermeyi... Süpersin sen.. Çok teşekkür ederi kiiiiiiiiiii... :-******** <3 <3 <3

      Sil
  18. Bu kadar sirkeydi limondu mide asitten yanmıyor kaynamıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana deli sağlık veriyor, ama midesi hassas olanların belki de dikkat etmesi gerekiyor. ;-)

      Sil
  19. ben 5 30 da yenı ısten cıkıyorumm amaaa nasıl olcak o saatten sora bıse yemessem ölmeyım
    ;)

    YanıtlaSil
  20. merhabaa 19 yaşındayım 62 kiloyken dukan diyetine başladım ama sadece 2 hafta dayanabildim 7 kilo verdim ve yarıda bıraktım şuan 4 kilo aldım :( sizin listenizi gördüm ramazan sonunda başlayacağım inşallah belim istediğim inceliğe ulaşır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznur'um merak ettim şeker seni..
      Ne alemlerdesin?
      Kocaman öptümmmm.. <3 <3 <3

      Sil
  21. bikini :(( ben bunu denedim kilo aldım 3 günde 7 gr şuan ne yesem kilo alıyorum o yüzden dukanımsı beslenme dışına çıkamıyorum ki daha bir kaç ay önceki kiloma bile ulaşmamışken böyle kilo almaya devam etmek gerçekten sinir bozucu ne yapıcam ben?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkııımmmm..
      Sen bana hemen saatleriyle birlikte ne yiyipı ne içtiğini ve yaptığın spor detaylarıyla bir gününün özetini yazabilir misin?
      Çok öpüyorum seni..

      Sil
    2. 9-10 gibi elma veya çilek 12 tavuk, bulgur pilavı, cacık 17 gibi ise yoğurt genelde bu şekilde oluyor cla, l carnitine, triple fish oil alıyorum sabahları. egzersizim normalde 30 day shred ama bu süre boyunca yürüyüş ve yoga yaptım kısaca seni taklit ettim ama nedense işe yaramadı

      Sil
    3. Canım şeker..
      Ama ben hiç Pembe GI'lar göremedim? Hele çiğ yeşilliklersiz hiç olmaz. 3 litre alkali su da en en önemlisi.
      Şu yazıma da tüm link detaylarıyla bir göz atsan mı? ;-)
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Çok öpüyorum seni...

      Sil
  22. Diyet yolculuğunuzu takipteyiz. Bu konudaki detaylı paylaşımlarınız ile aynı yolda yürümek isteyen bir çok zayıflama tutkunu için bir ışık oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuuu.. Sizden gelen yorum, pek kıymetli.. Teşekkür ederiiiiiimmmmm..

      Sil
  23. 10 günde 3 kilo ve 3 cm belden gitti demek sizden
    bende buna başlasam 70 kiloyum boy 170 66 kiloya ulaşmak istiyorum olurmu sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şeker,
      Önce şu yazımı da mutlaka link detayları ile hemen oku derim:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Ardından da hemen başla.. ;-))))
      Çok çok sevgiler..

      Sil
  24. İnşşş bende zayıflayabilirim bu program ile :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberdar et mutlaka Fatmacığım, merak ederim. ;-)))) :-**********

      Sil
  25. Merhaba ben 4 çocuk annesi 35 yaşındayım yazılarınız dikkatimi çekti ben şu azalmak bilmeyen iştahıma bir çare bulun istiyorum zayıflıcam dedikçe daha çok yiyorum. Alkali su nasıl yapılıyo nolur benide zayıflatın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen şu yazımı oku şeker:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/11/10-admda-ks-gunu-zayflamann-formulu.html
      Tüm link detayları ile birlikte okumanı tavsiye ederim. Sonra aklına takılan ne varsa sor.
      Alkali su için de:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      Çok sevgiler..

      Sil
  26. Merhabalar bu diyetle 10 günde kaç kilo verebiliyoruz maksimum? Ben diyete henüz başlamadım ama okudum çok yerli yerinde ve normal bir diyet hemen başlayacağım bende.Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuraya bakmak ister misin? ;-)))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/search/label/10%20g%C3%BCnl%C3%BCk%20S%C3%9CPER%20HIZLI%20ve%20M%C3%9CTH%C4%B0%C5%9E%20SA%C4%9ELIKLI%20Zay%C4%B1flama%20Program%C4%B1
      Çok sevgileeeeerrrrrrr... <3

      Sil
    2. teşekkürlerr :))

      Sil
  27. Slm.seni bugün keşfettim.süper motive ediyosun.hemen sassy suyu hazırladım.ama zencefilsiz. Birde taze nane yoktu onun yerine maydanoz attım bır kac dal.şimdilik böyle olsun.önemli olan ilk adım dimi ama.ben 32 yasında,2 cocuk annesi,158 boyum ve 62 kilodayım.hedef 52 inşallah. 9 ayda 2 kere ameliyat geçirdim.hormonel Problemen dolayı kadınsal bi sorun.bunlarla birlikte aldım 6 kilo.yaşasın zayıflık yaşasın bol su içmek.şerefine canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buuuuuddddddddddddddddduuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrr... Süüüpersssiiiinnnnn... ;-))))))))))))
      Sağlığınaaaaaaa Fatoşçuğğuuuuuuummmmmmm... <3 <3 <3

      Sil
  28. Yarın ilk iş elma sirkesi almak.bunu daha önce cok duydum ama korktum.şimdi denemeliyim;-))

    YanıtlaSil
  29. Merhaba ben25 yasindayim boyun 1.55 boyuma gore 15 kio fazlaligim var bu diyet programini bende not aldim insallah istedigim kiloya ulasirim :-))

    YanıtlaSil
  30. Mrb,sabah alınan gnc desteklerinizi ne kadar süre kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 günlük bu program boyunca... Sonra ara sıra kürler yapıyorum.. ;-)))

      Sil
  31. Merhabalar ben bir türlü kilo veremiyorum 27 yaşındayım boyum 1.60 kilom 70 zencefil çayı içiyorum fazlada bir şey yemiyorum ama kilo veremiyorum tansiyonumda düşük ne yapa bilirim acaba yardimcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyleri özetlediğim, "İncecik Olmanın 11 Altın Kuralı" yazımı, tüm link detaylarını da incele şeker. ;-)))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html

      Sil
  32. merhaba arkadaslar benim acil kilo vermem gerekiyor sizce en hizli nasil veririm kilo ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E tamam işte, yukardaki programı uyguluyorsun ve en sağlıklısından incecik oluyorsun, hem de hemen! ;-)))))

      Sil
  33. Programınızdan dolayı tebrikler. Bunu bir de Grafik Diyeti ile birleştirirsek sanırım çok başarılı sonuç elde edilebilir. Tavsiye ederim:

    http://www.grafikdiyeti.com/adim1.php

    Seda

    YanıtlaSil
  34. merhaba bikini projesi :)) basenler icin bildiğiin bir tarif varmi ben bunu tek basima nasil yapicam hadi hayirlisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beslenme olarak bu düzen pek işe yararken, hemen soluğu "İncecik Bacaklar için Yoga"'da alabilrsin. Sağ kolonda yukarıda Bikini'nin Yoga Rutinleri arasında. ;-)

      Sil
  35. Bikinim, canım balım, enerji depom! :)) Uzun süredir seni takipteyim ama bugun yazasım geldi. Müthiş bir ilham kaynağısın, onu da hemen söyliym :))
    Geçen ay bu 10 günlük programa başliym dedim. Hani 10 günde bişey değişmez de, maksat bir iç temizlik diyerek :)) 10 günün sonunda gören herkes sıkılaştığımı inceldiğimi söyledi, bi de üstüne yaklaşık 3 kilo vermişim! :) benden iyisi yoktu tabi.

    Fakat şimdi ayağım alçıda o yüzden sürekli yatmam gerek, hareket sıfır.. Bir de ailem aşırı bi besin yüklemesi yapıyor tatlılar börekler.. :( ben ne yapayım bir yol göster.. Yağ bağlamadan şu uzun dönemi atlatmam gerek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Özgeciğimmmmmm kıyamam... Çooooooooookkkk geçmişşşş olsuuuuunnnnn... Şifa enerjileriiiiiiii yolluyorummm sannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
      Şimdi ilk iş iyileşmek için, dinlenmelisin... Bol ama bolcaaaaa limonlu su, candır. ;-)
      Oturduğun yerde pilates göndermişti Şulem... Bu programın Gün 5'inde. ;-)
      Aileye gelince, ona da bir çözümüm var. "Yemek Israrcıları ile Baş Etme Yöntemleri". ;-) Burada: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/10/yemek-israrclar-ile-bas-etme-yontemleri.html
      Kocaman öpüyorummmmmmm seniiiiiiii... <3 <3 <3

      Sil
    2. Sen biir harikasıınnn! :) hemen başlıyorum pilatese <3 :))

      Sil
  36. Son durumunuz nedir?Yazilarinizi okudum ama saglik problerimden oturu super sekilde verdigim kilolarimi geri aldim.Yuruyus yapamiyorum :( Lutfen bana bir akil verin:/ Gardim dustu hastalik beni koreltti:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım şeker... Bu benim Web günlüğüm olduğundan, en şahanesi onu, en eski yazılarımdan bugüne doğru okuman. Sağ kolonda Arşiv'den yardım alabilirsin...
      Bir de mutlaka "İncecik olmanın 11 Altın Kuralı" yazımı incele derim. ;-)

      Sil
  37. sonucu ne oldu çok merak ediyorum ne kadar kilo verip hangi ölçülere kavuştuun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda ana menüde "Kilo Takvimim" var. Bir ona tıkla.. ;-)

      Sil
  38. Ben gece çalışıyorum nasıl diyet yapabilirim:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyet yapmıyoruz, sağıklı besleniyoruz, aktif bir hayat sürüyoruz. ;-=
      Detaylar şurada:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Sen de kolayca hayatına adapte edebilirsin derim.

      Sil
  39. Merhaba. Ben kilo vermek istiyorum hazirladigin menuyu sonuna kadar okudum. Gayet basit. Ama ben bunu yapamam. Sebep benim maddi durumum. Ben her gun muz alamam. Bir de bende elma sirkesi yok ve kış mevsimi oldugu icin salatalik da yok. Lutfen bunlari baska bir seyle deyiwe bilirmisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker,
      Önce her şeyleri özetlediğim yazımı oku derim. "İncecik olmanın 11 Altın Kuralı". Sağ kolonda, yukarıya çıkınca biraz daha, orada bulabilirsin.
      Sevgiler,

      Sil
  40. Merhaba..Buradaki listeyi 10 günden ömür boyuna çıkarmak istediğimizde..Kahvaltıyı akşam yemeğinde yediklerinizle yapsak nasıl olur? Akşamı nasıl yaparız o halde? Mantığı anladım. Zaten prediyabet ve gluten intoleransım olduğu için liste bana uyar, pembe GI lar filan :) ama sanki az yiyormuşuz gibi geldi:)) zaten az yemek lazım kabul de..ne biliyim çorba, et filan onlara nooldu :)) bi de bu gnc takviyelerini en fazla ne kadar kullanabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hilalciğim,
      İlk konu, asla az yemiyoruz, pembe pembe doyasıya besleniyoruz.
      Yumurtalı kahvaltı candır. Ben çalıştığım ve meyve tüketmek istediğimden böyle planladım. Zira meyve, aç karnına ve günün erken saatlerinde yenince can. ;-)
      Bu durumda, akşam yemeğine de zeytinyağlı, pilavsız, etsiz, sebze yemeği veya unsuz, pirinçsiz, eriştesiz, vs., çorba olabilir. En önemli öğün hep öğle yemeği unutma. ;-)
      Bir de mutlaka okumanı isterim, sen de dilersen, her şeyleri özetlediğim bir yazım var: "İncecik olmanın 11 Altın Kuralı". Sağ kolonda yukarıda linki var, Google'a yazsan da çıkar.
      Kocaman öpüyorum seniiiii...

      Sil
  41. sirkeli su yerine tavsiye ediceğiniz bir şey yok mu acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elma sirkeli ve organik.. İnan ki kokmuyor. Bir kaç damla bile yeterli. ;-)

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...